Zendingswerkers

Namens onze Herv. Gemeente zijn verschillende zendingswerkers uitgezonden naar plaatsen elders in de wereld. Op deze pagina noemen we een aantal van hen, om veiligheidsredenen kunnen we hier niet iedere zendingswerker noemen. Met name genoemd of niet, we bevelen al onze zendingswerkers van harte aan in uw gebed.

Achtergrond informatie Zendingscommissie

Fam. Den Hartog naar Papua, Indonesie

In april 2024 zijn Kees en Mija den Hartog samen met hun dochters Vera en Roos vanuit de Bethelkerk Ede uitgezonden naar Papua, Indonesie.

Vanuit de Bethelkerk

Vanuit de Bethelkerk is een gezin met drie kinderen uitgezonden naar Centraal-Azië. Vanwege veiligheidsredenen kunnen we hun naam en het land hier niet op de website noemen.

Familie Heij op Bonaire

Op zondag 4 juli 2021 zijn Mart, Loes en hun dochter Laura Heij vanuit de Bethelkerkgemeente uitgezonden naar Bonaire voor Trans World Radio (TWR).

Vanuit de Ark- en de Kleopasgemeente

In juni 2022 zijn Henk en Conny uitgezonden naar Noord-Afrika. Vanwege veiligheidsredenen kunnen we hun achternaam en het land niet noemen.

Fam. De Vries naar Peru

Hilbert en Evelien de Vries gaan, samen met hun kinderen: Sarah, Emma en Deborah, naar Curahuasi in Peru. Zij worden uitgezonden om bij te kunnen dragen aan de missie van het ziekenhuis ter ondersteuning van de armste bevolkingsgroepen van Peru.