• "Niet te groot" | "Bij de tijd"

Kleopasgemeente

Protestantse Kerk Nederland
  • predikant

Maak kennis met onze

predikant

Nico van den Houten

• we komen samen in

KC Emmaüs

Laan der Verenigde Naties 92

• "Niet te groot" | "Bij de tijd"

Kleopasgemeente

Protestantse Kerk Nederland
  • predikant

Maak kennis met onze

predikant

Nico van den Houten

• we komen samen in

KC Emmaüs

Laan der Verenigde Naties 92

ONZE OPDRACHT

Geloven doe je niet alleen, dat doe je samen. Jezus zelf liet dat ons al zien. Onder meer aan de twee mannen die een eind met hem meeliepen zonder het zelf te weten (Lukas 24:13-15 en 18). Naar een van hen is onze gemeente vernoemd.
We delen het geloof dat Jezus Christus voor ons op aarde kwam en opstond uit de dood om ons te redden. En we willen in onze wijk graag laten zien wat dat in de praktijk betekent. Kom gerust eens sfeer proeven, de deur staat voor je open!

Kerkdiensten binnenkort

zondag 24 mrt / 09:00 - 10:00 ds. G. van den Bos (Ede)
 zondag 24 mrt / 17:00 - 18:00 ds. N.W. van den Houten (Openbare belijdenis)

Seniorenmiddag rond thema Passie/Pasen

Pasen is het thema van de komende seniorenmiddag op woensdag 27 maart D.V. Lees hier meer over het programma.

Bezinning: stille week voor Pasen

In de stille week voor Pasen worden er korte samenkomsten gehouden ter bezinning op het lijden en sterven van onze Heer Jezus Christus.

Enquete Bloeifactoren

Bent u/ben jij lid van de Kleopasgemeente?  Vraag de link naar de enquete bloeifactoren Kleopasgemeente!

Kleopas concert

Op vrijdagavond 12 april bent u van harte welkom om te genieten van een muzikale avond, verzorgt door de Kleopas-band! Om geld in te zamelen voor de diaconale reis naar Roemenië, willen we gezamenlijk genieten van diverse liederen. Heeft u een verzoeknummer in gedachten?

Ontdek...

Ben jij op zoek naar een plek om Jezus te leren kennen, samen met mensen van alle leeftijden? Maak kennis met de Kleopasgemeente waarin het geloof in God centraal staat. We zijn een gemeente in beweging opdat beleven, oefenen en uiten blijft passen bij de tijd waarin we leven.