Nieuwe Kerkgemeente

ONZE OPDRACHT

Jezus kennen en Hem bekendmaken

Ons geloof in Jezus, die in gesprek ging met heel veel verschillende mensen, inspireert ons om de blijde boodschap van het evangelie niet voor onszelf te houden maar om ook anderen in contact te brengen met God en te vertellen van zijn liefde voor mensen. Iedereen is welkom bij Hem. Je hoeft niets mee te nemen, niets speciaals aan te trekken. Kom gewoon zoals je bent.

Paasontbijt in De Rank

De veertigdagentijd is van oudsher binnen de kerk een tijd van inkeer en boete. Na de veertigdagentijd vieren we het feest van de opstanding. Pasen! Dit jaar is dat op 31 maart en 1 april. Op eerste Paasdag willen we een paasontbijt organiseren. De vastentijd is voorbij en we beginnen de eerste Paasdag met een gezamenlijk ontbijt.

Ga jij ook mee op kamp?

Zoals ieder jaar gaan we in april als jeugd van de Nieuwe Kerkgemeente een weekend met elkaar op pad. En J IJ  bent bij deze uitgenodigd om mee te gaan! Hopelijk ben je erbij, voor het eerst of opnieuw.

Mijn Nieuwe Kerk - de web versie van de Nieuwe Kerk app op je laptop of PC

Vanaf 15 januari is het zover, dan kun je met je laptop of PC de web versie van de Nieuwe Kerk app gebruiken! Geen mobiel of tablet meer nodig dus. Ook jij kan dan meedoen als je Nieuwe Kerk lid bent of binnenkort wordt.

Terugblik gemeentedag: jaarthema, muziek, workshops en taart

Wat een feest was het op zaterdag 9 september! Jong, oud, pas net gemeentelid of al heel lang. Met een grote groep mensen (130-150) vierden we de jaarlijkse gemeentedag van de Nieuwe Kerk in de Paasbergschool.