Informatie voor gastpredikanten

Geachte gastpredikant,

Welkom op de website van de Hervormde Gemeente Ede.
Deze pagina is bedoeld om u te informeren over onze preekplaatsen, communicatie en administratieve aangelegenheden.

Onze gemeente kent zeven preekplaatsen en mogelijk komt u binnenkort preken in een van onze diensten. Vanuit het Kerkelijk bureau krijgt u daartoe een herinnering via post of email. In die brief staat ook de informatie van deze pagina nog eens kort samengevat.

Overzichtskaart van de preekplaatsen (klik hier)

Ruim voor een preekbeurt in een van onze kerken krijgt u een emal om u te herinneren aan de afspraak. In diezelfde email kunt u ook een link vinden voor het ingeven van een kostendeclaratie (preekbeurt en optioneel een kilometervergoeding).
N.B. Als u deze email -nadat u hebt gepreekt- kwijt bent en u wilt de declaratie invoeren, dan kunt u de kostendeclaratielink opnieuw opvragen via het Kerkelijk bureau.