Verslag Gemeenteavond 'Ontmoet de Wereldkerk'

Verslag Gemeenteavond met als thema "Ontmoet de Wereldkerk" d.d. 24 november 2022.

Op donderdag 24 november is de gemeenteavond met als thema “Ontmoet de Wereldkerk” geweest. We kijken terug op een mooie, zinvolle avond. Tijdens deze avond vertelt Jiwan Baharati, onze gast uit Nepal, het indrukwekkende verhaal hoe zijn vader tijdens een ernstige ziekte in een visioen geroepen werd om het evangelie te gaan verkondigen. De bevolking in Nepal is overwegend Hindoe en het gezin Baharati behoorde tot de hogere priester kaste. U moet zich voorstellen wat het betekent als iemand tot het geloof in Jezus Christus komt. Zo iemand wordt uitgestoten uit zijn familie. Ondanks alle tegenstand volgt vader Baharati toch zijn roeping en gaat hij evangeliseren in de bergen in Nepal. Kijk voor meer informatie de twee filmpjes.
Boodschap van Jiwan
Getuigenis uit Nepal