Bethelkerkgemeente Ede

Terugblik seniorenmiddag 13 april 2022

Woensdag 13 april jl. was er weer een seniorenmiddag in de grote zaal van de Bethelkerk. Na het welkom volgde er een mooi gedicht van Ds. André F. Troost “God zal zorgen”. We zongen daarna Gezang 49 : 1 en 2: Jezus leven van mijn leven. We werden met het zingen begeleid door onze nieuwe pianist, de heer Jacob Hartman. Op deze middag in de Stille Week was het thema van de bezinning: “De biddende Hogepriester”. Ds. W.G. van den Top hield een korte overdenking naar aanleiding van Lucas 22: vers 24 - 32.

De middag werd afgesloten met een heerlijke broodmaaltijd in de hal. Dat samen eten verbindt, was te zien en te horen! De broodmaaltijd was uitstekend verzorgd door Co Gijsbertsen. Er was een goede sfeer en ontmoeting! We sloten af met het mooie lied ‘k Wil U, o God, mijn dank betalen.

De volgende en laatste seniorenmiddag van dit seizoen is op D.V. woensdag 15 juni. We hopen dan een uitstapje te maken naar de Manege Zonder Drempels. Voor vervoer zal worden gezorgd.IMG 20220415 WA0006

thumbnail 20220413 153708