Bethelkerkgemeente Ede

Seniorenmiddag 20 november 2024

stamppot 2023 10 27 Op D.V. woensdag 20 november is er weer een seniorenmiddag in de grote zaal van de Bethelkerk. Inloop met koffie vanaf 15.45 uur. De middag begint om 16.00 uur en zal rond 18.30 uur afgelopen zijn.

De korte overdenking zal worden gehouden door onze oud kerkelijk werker Cock Kroon. Op deze middag zal er ook een verhaal uit de verhalenkoffer aan de beurt komen. Het belooft een fijne middag te worden!

Aan het einde van de middag is er een stamppottenbuffet. Een goede gelegenheid om elkaar te ontmoeten! Alle senioren en belangstellenden uit de Rietkampen en Ede-Zuid (en natuurlijk ook buiten deze 'grenzen') zijn van harte welkom!

Wij vragen u vriendelijk u aan te melden voor het stamppottenbuffet uiterlijk zaterdag 16 november via het telefoonnummer 0318-622034 of e-mailadres Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Voor vervoer kunt u zich ook aanmelden bij Nely de Laat.