"Duik erin!"

Logo VBFVakantiebijbelfeest 2020 ‘Duik erin!’

We hebben in samenspraak met de kerkenraden van ‘De Tabernakel’ en de ‘Bethelkerk’ moeten besluiten om het VBF deze zomer niet door te laten gaan op de manier zoals we gewend zijn. Gezien het aantal vrijwilligers en kinderen wat naar het VBF komt, vinden we het niet verantwoord.

Maar... we gaan ons best doen om het VBF bij de kinderen thuis te brengen!

De kinderen die vorig jaar hebben deelgenomen aan het VBF en in groep 1 t/m 6 zitten na de zomervakantie, krijgen van ons een verrassingstasje rondom het thema ‘Duik erin!’ De inhoud van het tasje houden we natuurlijk nog even geheim! ☺
Elk gezin geven we ook een tasje extra: die kun je geven aan een buurjongen of -meisje, vriendje of vriendinnetje. Dan kun je gelijk vertellen over het VBF en waarom het zo leuk is om mee te doen.
De datum en locatie waarop je de tasjes kunt afhalen, wordt t.z.t bekend gemaakt.

Woensdag 26 t/m vrijdag 28 augustus komt er elke dag een introductiefilmpje van het dagthema online. Daarnaast wordt er elke dag een challenge bekend gemaakt. We dagen je uit om mee te doen, want bij deelname zijn er meerdere prijzen te winnen!

D.V. zondag 30 augustus zal het thema afgesloten worden met een kerkdienst in de ‘Bethelkerk’. Deze zal te volgen zijn via de livestream.

Ben jij vorig jaar niet op het VBF geweest en wil je ook graag een tasje? Stuur even een mailtje naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Let op: het tasje is bedoeld voor de kinderen die na de zomervakantie in groep 1 t/m 6 zitten.

Via onze website www.vakantiebijbelfeestede.nl, Facebook en Twitter blijven we jullie op de hoogte houden. We kijken er naar uit om op deze manier toch het Evangelie van Jezus Christus door te kunnen geven!

Hartelijke groet,

Jolanda Gilles, Mija den Hartog, Mettie Benard,