logo groot

Beleidsplan OKG 2024-2028

In de achterliggende jaren zijn op de achtergrond meerdere beleidsvoornemens uit het beleidsplan 2020-2024 besproken en uitgevoerd.

De laatste maanden heeft de kerkenraad het beleidsplan uitvoerig doorgenomen en een nieuw conceptbeleidsplan geschreven met het oog op de tijd die voor ons ligt. We zijn blij nu het conceptbeleidsplan 2024-2028 te kunnen presenteren.

Graag zouden we naar elkaar willen luisteren en als gemeente met elkaar in gesprek willen gaan over dit nieuwe beleidsplan. Op DV woensdag 19 juni is er daarom een gemeenteavond in Rehoboth waarbij u hartelijk welkom bent. Inloop om 19.30 uur en start om 19.45 uur. De kerkenraad zal zoveel mogelijk aanwezig zijn. Voor koffie en thee zal worden gezorgd. Na afloop is er gelegenheid tot napraten en wordt er iets te drinken aangeboden.

De wijkkerkenraad