sionkerk logoSIONkerkgemeente

Sectie indeling

Overzicht van secties met bijbehorende contactgegevens

Sectie 7

In deze sectie vallen alle gemeenteleden van 80 jaar en ouder, ongeacht waar zij wonen. Als u nog samen mag zijn, valt u in deze sectie zodra u beiden de leeftijd van 80 jaar hebt bereikt. Wilt u contact met een diaken dan belt u de diaken die onderstaand vermeld staat bij uw straat.

Ouderling Henk Plug, ondersteund door de pastoraal bezoekers ds. W. Geerlof en M.D. Zijl

Sectie 1:
Akeleilaan, Anjelierlaan, Artemislaan, Begonialaan, Dahliastraat, Elleboog, Geraniumlaan, Goudsbloemstraat, Hakselseweg, Hoorn, Irislaan, Irisplein, Klaphekweg, Lobelialaan, Nimrodlaan, Noorder Parallelweg, Primulalaan, Ranonkellaan, Rozenlaan, Rozenplein, Salvialaan, Spinderweg, Tuinderslaan, Weidmanlaan en de geperforeerden uit de Oude Kerkgemeente.

Arjan Bouman - Ouderling
Kees van de Weerd - Diaken

Sectie 2:
Ambonlaan, Balilaan, Bandaneira, Billitonlaan, Borneolaan, Celebeslaan, Floreslaan, IJssel de Schepperlaan, Javalaan, Lomboklaan, Madoeralaan, Molenstraat, Proosdijerveldweg, Proosdijweg, Soembalaan, Soembaplein, Sumatralaan, Timorlaan, Van Neslaan en de geperforeerden uit de Arkgemeente.

Jan Nijsink - Ouderling
Kees van de Weerd - Diaken

Sectie 3:
Bremlaan, Brinkweg, Buizerdlaan, Den Brink, Ganzeweide, Haviklaan, Kamperfoelielaan, Klaprooslaan, Kolkakkerweg, Korenbloemlaan, Korhoenlaan, Landbouwlaan, Leendert Tulplaan, Leeuweriklaan, Luttikenerf, Merellaan, Nachtegaallaan, Oortveldlaan, Papekoplaan, Patrijsplein, Patrimoniumlaan, Spechtlaan, Talmalaan, Valklaan, Wielewaallaan, Wulplaan, Zwaluwlaan en de geperforeerden uit de Bethelkerkgemeente en de Kleopasgemeente.

Teun van Roekel - Ouderling
Andre van der Blom - Diaken

Sectie 4:
Agaatstraat, Hoenderweg, Holleweg, Jadestraat, Opaalstraat, Schaapsweg, Slunterweg, Tasmanstraat, Thomaslaan,  Van Speykstraat, Van Voorthuizenlaan, Veenderweg, Veldhuizerbrink, Witte de Withstraat, Zoutmanstraat, en de geperforeerden uit de Nieuwe Kerkgemeente.

Henk Evers - Ouderling
Andre van der Blom - Diaken

Sectie 5:
Amsterdamseweg, Banckertplein, Bettekamp, Cortenaerstraat, De Ruyterstraat, Evertsenstraat, Hendrik Stafweg, Karel Doormanstraat, Kraatsweg, Notaris van Puttenstraat, Piet Heinstraat, Ruijsstraat, Slijpkruikweg, Trompstraat, Van Galenstraat, Van Heemskerckstraat, Van Zantenstraat, Van Almondestraat, Van Gentstraat, Veldhuizerweg, Wilterdinkstraat, W.J. Bitterstraat, en de geperforeerden van buiten Ede.

Daan van Rossum - Ouderling
Henrique Stunnenberg - Diaken