sionkerk logoSIONkerkgemeente

Kerkdienst bekijken via internet

Als u niet meer in de gelegenheid bent om naar de kerk te gaan, kunt u via internet de diensten thuis volgen. Via internet kan dit met

Kerkdienstgemist

De diensten die worden uitgezonden, worden in de kerkbode vermeld.
Aanvragen en opzeggen kan via het kerkelijk bureau.

Actuele diensten in de Sionkerk

zondag 24 mrt 09:30 uur ds. L. de Wit ( bediening Heilige Doop ) - Sionkerk - Proosdijerveldweg 70 - Kerktelefoon kanaal 5
zondag 24 mrt 17:00 uur ds. C. van de Worp (t Harde) - Sionkerk - Proosdijerveldweg 70 - Kerktelefoon kanaal 5

Kerkdienst online - hulp en instructies

PC en laptop

kerkdienstgemist.nl werkt in de meeste webbrowsers. Op oude trage computers wordy met de Chrome webbrowser de beste resultaten behaald.

Indien het niet werkt, dan kunt u altijd nog rechtstreeks naar: www.kerkdienstgemist.nl (Oude kerk, Sionkerk, Nieuwe kerk, Bethelkerk, De Ark, Kleopasgemeente)

Tablet en mobiel (Android en Apple)

Kerkdienstgemist heeft ook een App waarmee u de diensten kunt bekijken. Klik op Google Play als u een Android apparaat hebt of op App Store voor Apple.

google play badgeDownload on the App Store Badge NL RGB blk 100317