sionkerk logoSIONkerkgemeente

Alpha-cursus

DV januari 2024 starten wij weer een Alpha cursus in onze gemeente.
Wil je, je christelijke geloof opfrissen of wil je er juist meer over te weten komen, meld je dan aan voor deze cursus.
Iedereen is welkom bij Alpha, van jong tot oud.

De cursus duurt 12 weken.
Iedere woensdagavond komen we samen.
We starten deze avonden met een heerlijke maaltijd. Na de maaltijd wordt er een inleiding gehouden over het thema wat deze avond centraal staat. Daarna gaan we in groepen uit elkaar om het thema te bespreken.

De Alpha informatie avond staat gepland op woensdag 17 januari 2024. We starten deze avond om 19 uur en zullen starten met een maaltijd.
Deze avond zal gehouden worden in de Noorderkerk aan de Amsterdamseweg 9-13 in Ede.

Ken je iemand in je omgeving die je graag kennis laat maken met het christelijk geloof, nodig die persoon uit voor deze avond.

Heb je nog vragen of wil je je alvast aanmelden? Mail ons!