Actie Kerkbalans 2024

De jaarlijkse Actie Kerkbalans gaat weer van start. Wist u dat Kerkbalans de grootste fondsenwerving van de Hervormde gemeente Ede is? Door het hele land vragen plaatselijke kerken aan hun leden om een financiële bijdrage.

In de week van 15 januari 2024 krijgt u de brief voor de Actie Kerkbalans met bijdrageformulier overhandigd door één van de lopers. De gemeenteleden van de Nieuwe Kerk, Bethelkerk, Sionkerk en Kleopas kunnen vanaf deze datum ook hun bijdrage digitaal invullen in de Kerk-App. Mocht u digitaal geven dan kunt u dat aangeven op het bijdrageformulier door te vermelden dat u reeds digitaal heeft bijgedragen. De komende jaren verwachten wij dat Ede breed gemeenteleden hun toezegging digitaal kunnen doen.

In de week tussen maandag 22-01-2024 en vrijdag 27-01-2024 worden uw enveloppen met toezeggingen door de lopers opgehaald.

Onze Hervormde gemeente Ede is in alles afhankelijk van Gods Zegen. Er is in onze grote gemeente geld nodig om al het werk goede voortgang te laten hebben. Doe daarom mee met de Actie Kerkbalans en vul het toezeggingsformulier ruimhartig in. We willen u hierbij alvast bedanken voor uw bijdrage!

Peter van den Heuvel, voorzitter CvK

Bert Verwoerd, secretaris CvK