kleopaslogo

Kleopasgemeente Nieuws

KleopasO zwDe Kleopasgemeente is een betrokken wijkgemeente die trouw is aan Gods woord, waar Jezus Christus en Zijn verlossingswerk centraal staan en die gemeente wil zijn in deze tijd en wereld.

Waarom zou ik naar de kerk gaan? Baruch Adonai. Geprezen zij de Heer! Om God te loven en te prijzen.

by Kleopasgemeente Ede

Moment van gebed

gebed

Ook in 2017 en 2018 bidden we weer met elkaar voor de eredienst, de kerkenraad, zieken, specifieke activiteiten in onze wijk en andere ingebrachte gebedspunten. Op woensdag vanaf 19.00 tot 19.45. Klik op Lees meer... voor de agenda.

Lees meer

Uitnodiging Catechisatie 2017/2018

Uitnodiging voorkantOp dinsdagavond 19 september gaat het catecheseseizoen weer van start.

We maken gebruik van Follow me (12-15 jaar) en Follow Me Next (16-20 jaar), waarin we met elkaar in gesprek gaan over geloofsonderwerpen uit het dagelijks leven.

Tijden zijn op dinsdagavond:
Follow Me: 19:00-20:00 uur
Follow Me Next: 20:15-21:15

We hopen jou te zien!

Meld je alvast aan voor de catechisatie via het formulier.

Aanmelden!

Fotoreportage Doopdienst

Doop20170827In de middagdienst is Isa gedoopt.

Jes 41:10 Wees niet bang, want ik ben bij je, vrees niet, want ik ben je God. Ik zal je sterken, ik zal je helpen, je steunen met mijn onoverwinnelijke rechterhand.

Fotoreportage

Noodoproep KinderKerstMusical 2017

2017KinderKerstMusicalEen Kerstmusical voor de kinderen is reeds in de maak, een datum is bekend (2 voorstellingen op D.V. zaterdag 23 december a.s.), de bestelling voor teksten en liedjes is geplaatst en waarschijnlijk is er ruimschoots creatief talent.

Maar met name organisatorisch talent is dringend gezocht. Anders kan de musical niet doorgaan!

Wil je meewerken aan de musical in de functie van: Algemeen organisator | Kostuumontwerpers | Muzikaal talent | Decorbouwers | Cateraars.

Meld je dan aan, graag vóór de zomervakantie, bij Dineke van den Houten, e-mail Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.