Nacht van gebed vrijdagavond en -nacht van 31 mei

DE HOOP VAN DE VERVOLGDE KERK

Bemoedigd worden en bidden…. Wees wakker en bidt!

Miljoenen christenen wereldwijd ervaren vervolging vanwege hun geloof. Ze moeten soms verschrikkelijke dingen doorstaan, maar blijven staan voor God en zijn Woord. Ondanks de tegenstand, de dreiging, gevangenschap of zelfs marteling zijn zij in hun omgeving een getuige van Jezus Christus. De vervolgde christenen hebben ons gebed hard nodig.

In de avond/nacht van vrijdag 31 mei is er weer de jaarlijkse Nacht van Gebed. Door heel het land en in de wereld komen dan christenen bij elkaar om te bidden voor de vervolgde kerk. De afgelopen jaren staat ook KC Emmaus (Laan der Verenigde Naties 94) open. Steeds weer ervaren we hoe goed het is in gebed verbonden te zijn met hen die lijden. Aangrijpend wat een nacht van gebed kan doen!

De nacht van gebed is dit jaar tussen 20:00-02:00 uur. De avond is verdeeld in de tijdsblokken:

• 20:10-21:15
  • 21:25-22.35
  • 22:45-23:45
  • 23:50-00:50
  • 01:00-2:00

Voor kinderen (vanaf 8 jaar) is er ook een gebedsmoment. Er wordt dan speciaal gebeden voor kinderen in landen waar vervolging is.
Kom jij ook? Van 18:30 – 19:30 uur.

Nacht van gebed: vrijdag 31 mei
Welkom Kerkelijk Centrum Emmaüs.

Tot ziens! Koos Gardebroek en Andre van Beek

Kijk eens op www.opendoors.nl.