Nieuwe Kerkgemeente

Collectes

Tijdens het collectemoment kun je je gift doneren via de NK app. Bij de uitgang zijn er collectezakken voor contant geld of collectebonnen. De Nieuwe Kerk heeft een ANBI-status, waardoor je gift aftrekbaar is bij de belastingaangifte.

Collectebonnen zijn verkrijgbaar in coupures van: € 0,60 € 0,90 € 1,20 en € 2,40 en gaan per vel van twintig stuks, dus per vel € 12,00; € 18,00; € 24,00 en € 48,00.

In plaats van geld doe je bonnen in de collectezak. De bonnen zijn te gebruiken voor alle collecten, die in onze kerk worden gehouden. De kwitantie houd je over als bewijsstuk voor de fiscus.

De collectebonnen zijn verkrijgbaar op het Kerkelijk bureau of te bestellen via de Webwinkel. Als je uiterlijk op dinsdag collectebonnen in de webwinkel bestelt dan worden deze voor het weekend geleverd.