Voor kinderen

Voor de kinderen van de gemeente is er veel te doen, ook doordeweeks.

Bricks

Groep 4, 5 van de basisschool

Kom je ook naar de leukste club van de Kleopas? Samen spelletjes spelen en luisteren naar een bijbelverhaal! Je bent van harte welkom in de school Panta Rhei aan de Palmedreef 4 in Ede, om de week op donderdagavond van 18.30 tot 19.30 uur.

Immanuel Club

Groep 6, 7 en 8 van de basisschool

Hey, vind jij het leuk om je met leeftijdsgenoten te verdiepen in de Bijbel en daarnaast lekker creatief of actief bezig te zijn? Dan ben je bij Immanuel aan het juiste adres! Wij komen om de week op donderdagavond bij elkaar om 18.45 uur in het Kleopas jeugdhonk in de Panta Rhei, Palmedreef 4. We sluiten af om 19.45 uur, met een uitloop tot 20.00 uur voor wie nog even door wil!

Vakantie Bijbel Feest

Jaarlijks, op de laatste zaterdag van de herfstvakantie, wordt het Vakantie Bijbel Feest georganiseerd. Kinderen uit de gemeente kunnen hier met hun vriendjes en vriendinnetjes genieten van een Bijbelverhaal of christelijk thema door met elkaar te zingen, knutselen, spelen en te eten en drinken. In de weken voor deze zaterdag volgt meer informatie over de locatie en tijd in de kerkbode en via de beamer en worden de uitnodigingen verspreid. Nodig jij ook je vriendjes en vriendinnetjes uit?

Kerstmusical

De Kerstmusical van Kleopasgemeente, en sinds enkele jaren, de Kerstnachttour, zijn evenementen die bijna traditioneel zijn gaan horen bij de kerstbeleving van Kleopasgemeente en de wijk de Rietkampen in Ede. Het geeft een sfeervolle Kerstavond met veel contactmomenten tussen jong en oud.

Leden van onze gemeente brengen het kerstverhaal van de geboorte van Jezus voor bewoners van Ede met theater, muziek, zang en dans. Kerstmusicals worden uitgevoerd op het podium in Kerkelijk Centrum Emmaüs, locaties van de Kerstnachttour zijn op loopafstand gesitueerd rond Kerkelijk Centrum Emmaüs in het hart van de Rietkampen, makkelijk bereikbaar en bij velen bekend.

Voor kinderen

Voor de kinderen van de gemeente is er veel te doen, ook doordeweeks.

Bricks

Groep 4, 5 van de basisschool