Samuël

Sionkerk
 Woensdag
 18:45 - 20:00 uur

Lijkt het je ook leuk om samen met je leeftijdsgenootjes na te denken over Gods woord? En met elkaar gezellig bezig te zijn? Kom dan naar jeugdclub Samuël in de Sionkerk.

De club is voor kinderen van 8 t/m 10 jaar (groep 5 en 6). De club wordt gehouden op woensdagavond. De exacte data staan in de agenda hiernaast. Dit keer zijn alle avonden gecombineerd met kinderclub Timotheüs.

Activiteiten
We beginnen elke avond met de Bijbel. We staan stil bij een onderwerp of thema. We lezen uit de Bijbel, we praten er met elkaar over en maken een verwerking uit een bijbelstudieboekje. Natuurlijk zingen we samen psalmen en liederen uit Op Toonhoogte.

Het tweede gedeelte is voor ontspanning. We spelen samen een spel of we gaan knutselen.

We vieren samen Kerstfeest, we gaan een keer samen sporten of bowlen, en één keer per jaar komt er een spreker. Aan het einde van het seizoen gaan we met elkaar op kamp.

Kom je ook? Je bent hartelijk welkom. Wil je meer weten over onze club? Klik dan op de naam van Hanneke hierboven en stuur een bericht.

Groetjes van de leiding: Hanneke en Jamie.