In het kerkgebouw de Ark, Heyendaal 10 6715JM Ede.

Elke zondag om 09.30 uur en 17.00 uur.

Wat

Tijdens de dienst staat het Woord van God centraal. Er wordt gelezen uit de Bijbel en de predikant houdt hierover een overdenking. Verder zingen we verschillende psalmen, (opwekkings) liederen en gezangen. De gemeente wordt hierbij begeleid door afwisselend het orgel of een combo van verschillende instrumenten. Er is ook elke dienst aandacht voor de kinderen door middel van een speciaal kindermoment. Voor de jeugd is er regelmatig een speciale jeugddienst, die samen met de jeugd wordt voorbereid en die aansluit bij een thema dat hen aanspreekt.

In het kerkgebouw de Ark, Heyendaal 10 6715JM Ede.

Elke zondag om 09.30 uur en 17.00 uur.

Wat