Nieuwe Kerkgemeente

Samen geloven

Er is niets mis mee om thuis op de bank via internet een kerkdienst te volgen. Maar het is nog mooier om samen met anderen in de kerk het geloof te belijden, te bidden en te zingen. Dat gebeurt niet alleen tijdens de zondagse diensten. Er zijn in de Nieuwe Kerk veel doordeweekse bijeenkomsten waar gesproken en nagedacht wordt over het geloof.

Voor kinderen

Voor de kinderen van de gemeente is er in de Nieuwe Kerk veel te doen, ook doordeweeks. Jonge schoolgaande kinderen zijn welkom op de Kinderclub, de oudere kinderen bij de Rankrakkers.

Voor tieners

Leuke activiteiten, maar ook serieuze gesprekken over het geloof: je vindt het bij onze jeugdclubs TC, TUC en UC. Wil je nadenken over de basics van het christelijk geloof, dan ben je welkom op de catechisatie.

Voor volwassenen

Samen bidden, discussiëren over ingewikkelde thema’s, nadenken over je relatie of praten over doop en opvoeding. Kies een activiteit die bij jou past.

Kringen

In de Nieuwe Kerk vinden we het belangrijk om samen te zoeken naar verdieping in ons geloof. Als gemeenteleden komen we bij elkaar om samen na te denken over Bijbelse thema's en geloofsvragen.