Nieuwe Kerkgemeente

Mijn Nieuwe Kerk - de web versie van de Nieuwe Kerk app op je laptop of PC

Vanaf 15 januari is het zover, dan kun je met je laptop of PC de webversie van de Nieuwe Kerk app gebruiken! Geen mobiel of tablet meer nodig dus. Ook jij kan dan meedoen als je Nieuwe Kerk lid bent of binnenkort wordt.

Meedoen doe je via de browser, je gaat naar www.nieuwekerkede.nl en klikt op de knop 'Mijn Nieuwe Kerk'. Vanaf 15 januari ga je dan rechtstreeks naar de web versie van de Nieuwe Kerk app. Zo simpel is het.

Registreren

Heb je nog geen Nieuwe Kerk app, dan moet je je voor de web versie registreren met email adres en een wachtwoord. Klik op de link van de email die je van Donkey Mobile krijgt en wacht op toestemming van de Nieuwe Kerk app beheerder. Krijg je toestemming dan kun je voortaan inloggen met je gebruikersnaam en wachtwoord dat je hebt gebruikt bij de registratie.

LET OP! Als je de Nieuwe Kerk app al gebruikt, kun je gewoon inloggen met het email adres en wachtwoord dat je eerder hebt gebruikt voor de app.

Vanaf 15 januari kun je op deze hulppagina antwoorden vinden op eventuele overige vragen en een video bekijken over de werking.

Collecten

Het is niet mogelijk via de web versie van de Nieuwe Kerk app bij te dragen aan de collecten.