Nieuwe Kerkgemeente

Jaarthema: ‘Ga mee!’

Dit jaar laten wij ons als Nieuwe Kerkgemeente uitdagen door de Protestantse Kerk Nederland om op te trekken met andere gelovigen en mensen van goede wil: ‘Ga mee!’ Samen getuigen van geloof, hoop en liefde.

Momenten om uit te nodigen, de handen in een te slaan, te ontmoeten, te leren, vriendschappen op te bouwen, te verdiepen, te dienen en te ontvangen. Zoals te lezen in het komende Wijk-A4 is er veel variatie mogelijk op het thema ‘Ga mee!’ Het begint bij de uitnodiging voor de gemeentedag met ‘Ga je mee, bak je mee?’ Ook komt er weer een Jaarkalender, overzicht van kringwerk (flyer) en jeugdwerk beschikbaar voor het komende seizoen, van doeners tot denkers en van jong tot oud. Zo kun je mee gaan, doen, koken, bakken, schenken, praten, kijken, bidden, zien, luisteren, lezen, praten en nog meer.

Als NKG gaan we met elkaar mee, en delen we onderweg wat ons beweegt. Getuigend, vragend, hopend en elkaar wijzend op Gods overweldigende liefde, genade en trouw aan ons!

Op de PKN-website staat uitleg over de illustratie, is gespreksmateriaal beschikbaar voor kringen, achtergrondinformatie hoe je contact legt met christenen uit andere culturen en materiaal voor de jeugd rondom o.a. Advent, Kerst en Pasen. Ook hebben zij in samenwerking de theatervoorstelling ‘In Gods naam’ mogelijk gemaakt, die te bezoeken op 19 oktober in Cultura. Zet deze vast in uw agenda, aanvullende info en kaartverkoop volgt z.s.m.