Onze organisatie

De Arkgemeente wordt aangestuurd door de kerkenraad. Deze kerkenraad bestaat uit een predikant, ouderlingen, diakenen en ouderling-kerkrentmeesters.

Ds. Davy Hoolwerf is de wijkpredikant. Hij gaat regelmatig voor in de diensten, met name op de feestdagen en bij doop- en Heilig Avondmaalsvieringen. Pastoraat doet hij samen met ds. A. Groeneveld, die specifiek aangesteld is voor het ouderenpastoraat.  Daarnaast is er een team van  pastorale ouderlingen. De predikant is betrokken bij de catechese en vorming en toerusting van de gemeente.

De kerkenraad bestaat uit:

• Voorzitter
  • Scriba
  • Toerustingsouderling
  • Jeugdouderling
  • Missionair ouderling
  • Senioren ouderling
  • Pastorale ouderlingen
  • Diakenen
  • Ouderling-kerkrentmeesters

De ouderling-kerkrentmeesters zorgen voor de materiële belangen van de gemeente.

Diakenen richten zich op het dienen van mensen in nood, dichtbij maar ook ver weg.

Vergaderingen

Het Moderamen verzorgt het dagelijks bestuur van de gemeente.

Er wordt vergaderd met een kleine kerkenraad en een grote kerkenraad.

Kerkenraad

J. van den Berg

Pastoraal Ouderling (coördinator)

Cluster 3: Klaphek (6713)

J. Don

Pastoraal Ouderling

Cluster 3: Ede Centrum (6711,6712)

D.C. Laban

Cluster 4: Horst (6711)

W. van der Molen

Pastoraal Ouderling

Cluster 4: Kernhem (6718)

A. Nijland

Pastoraal Ouderling

Cluster 3: Steinen (6714)

L. van Ravenhorst

C. Visser

Jeugouderling

E.M. van de Weerd

Cluster 4: Burg(6712)

K. Graveland

Cluster 2: Ederveen, Lunteren,Harskamp, Otterlo, Wekerom

J.J. Zweistra

Preses

A. van den Broek

Cluster 1: Daal

A. Koers

Ouderling Kerkrentmeester

Cluster 4: Burg,Horst,Kernhem, Ede Noord-Oost, (6711, 6712 en 6718)

J. van Roekel

Ouderling Kerkrentmeester Assessor

G. van den Brink

Diaken

Cluster 3: Klaphek, Stein, Ede Centrum, (6713 en 6714)

R. van de Kraan

Jeugdwerkerr

R. Moree

Diaken

Cluster 1: Beek, Daal, Bennekom, Ede Zuid-West, (Postcodes 6716 en 6717)

R. Wiebing

Diaken

Cluster 4: Burg, Horst, Kernhem, Ede Noord-Oost, (6711, 6712 en 6718)

M. Mannee

Scriba

M. Bazen

Cluster 2: Veld, Hof, Ederveen, Lunteren, Harskamp, Otterlo, Wekerom

N. Simonse

Ouderling/Missionar

Ds. A. Groeneveld

Bijstand in ouderenpastoraat

A. Grobbe

Cluster 1: Beek

G. van der Horst

Pastoraalouderling

Cluster 1: Maandereng, Rietkampen, Wageningen,Bennekom (6716,6717)

Ds. D. Hoolwerf

Predikant

C. Mudde

Pastoraal ouderling

Cluster 2: Veld

B. Hamelink

Cluster 1: Beek, Daaal, Bennekom en Ede Zuid-West: postcodes 6716 en 6717

G. van Eijsden

M. van Hamersveld

M. van Westen

Pastoraal-ouderling

Cluster 4: Kernhem / 6718

H. Quast

Jeugdouderling

A. Sieben

Ouderling vorming en toerusting

Onze organisatie

De kerkenraad bestaat uit:

• Voorzitter
  • Scriba
  • Toerustingsouderling
  • Jeugdouderling
  • Missionair ouderling
  • Senioren ouderling
  • Pastorale ouderlingen
  • Diakenen
  • Ouderling-kerkrentmeesters

Vergaderingen

Het Moderamen verzorgt het dagelijks bestuur van de gemeente.

Er wordt vergaderd met een kleine kerkenraad en een grote kerkenraad.

Kerkenraad

J. van den Berg

Pastoraal Ouderling (coördinator)

Cluster 3: Klaphek (6713)