Bethelkerkgemeente Ede

Avond voor jongeren en senioren (65+)

Op vrijdagmiddag 6 maart maakten de jongeren de zaal in de Bethelkerk klaar voor de oudere bezoekers van de Bethelkerk. Klaar voor een gezellige samenzijn en om heerlijk te genieten van de door de ouderen gemaakte stampotten en de door de jongeren verzorgde toetjes! Na deze gezamenlijke maaltijd werd er een Lagerhuis gehouden waarin de ouderen en de jongeren konden reageren op een aantal vragen. "Heeft een kerkdienst een orgel nodig?" "Hoe staat u/ sta jij tegenover vrouwen in de kerkenraad?" Het was vernieuwend om elkaars ideen hierover te horen!
Tussendoor werden er een aantal oud hollandse spelletjes gespeeld.
De rest van de avond ging de groep gesplitst. Voor de ouderen was er nog een gezellig hapje en drankje in de kerk. De jongeren vertrokken op de fiets voor een inspannend potje lasergamen. Een positieve avond!

toetjelagerhuis_2jongeren_en_ouderen3