Bethelkerkgemeente Ede

Bijbelkring Ede-Zuid

Aan onze maandelijkse Bijbelkringavonden namen het vorige seizoen circa 22 mannen/vrouwen deel in de leeftijd van ca 30 tot 70 jaar. De kringleden komen zowel uit de Bethelkerk als uit de Kleopasgemeente. Enkele kringleden behoren tot andere gemeenten. Hoewel de samenstelling van de kring is gewijzigd, bestaat deze kring al meer dan 20 jaar en werd deze ooit opgericht door broeders Van de Berg en Van de Weerd.

Omdat we als Bijbelkring in kennis en in aantal wilden groeien - en we 22 deelnemers wel erg veel vonden - splitsen we de kring op in twee groepen. We hebben overigens wel twee keer per jaar een gezamenlijke middag/avond.
We komen maandelijks bij elkaar bij een van de kringleden thuis.

Ons programma:

• (lof-)zingen / bidden
  • delen van blijde en droeve dingen
  • inleiding Bijbelgedeelte: door één van de kringleden
  • bespreken / doordenken Bijbelstudiegedeelte
  • danken & bidden

Belangrijk vinden wij om een positieve geloofsband met elkaar te hebben en een gezellige en serieuze kringavond te hebben.

Nieuwe kringleden zijn van harte welkom!

Contactpersonen
Bethelkring Ede- Zuid 1: