Bethelkerkgemeente Ede

Verdiepingskringen

bible with coffee

Sinds een aantal jaren draaien er in de Bethelkerk verdiepingskringen. Wij komen eens in de vier weken bij elkaar en bestuderen samen een Bijbelboek. We proberen met elkaar te ontdekken wat er staat, wat dit betekende in de context van toen en ook hoe we dit kunnen toepassen in onze eigen tijd en ons eigen leven. Daarnaast bidden en zingen we met elkaar. We zijn ook gewend het seizoen af te sluiten met een gezamenlijke picknick (alle verdiepingskringen). Afgelopen jaar waren er vier verdiepingskringen en hebben we de eerste brief aan de Korintiërs
behandeld. We zijn gewend om ieder jaar de samenstelling van de kringen te veranderen. Dat maakt dat je alle kringleden goed leert kennen en ook dat het voor nieuwkomers gemakkelijk is om aan te sluiten bij een kring.
Ben je nieuw in onze gemeente? Dan is een verdiepingskring een heel mooie gelegenheid om een aantal mensen uit de Bethelkerk goed te leren kennen. Maar ook als je niet nieuw bent en belangstelling hebt in het volgen van een kring: van harte welkom!

Voor meer informatie: neem contact op met Petra Koppelaar (06-19231810; Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.). Het is fijn als je bijtijds laat weten dat je meedoet, dan kunnen we in het nieuwe seizoen snel van start gaan. Op dit moment is nog niet bekend welk Bijbelboek we gaan behandelen. Dus doe gerust een suggestie!