Bethelkerkgemeente Ede

Belijdeniscatechisatie

Tijdens het winterseizoen kan belijdeniscatechisatie gevolgd worden in de Bethelkerk. Belijdeniscatechisatie is bedoeld ter voorbereiding op het doen van openbare geloofsbelijdenis in het midden van de gemeente op de zondag voor Pasen (Palmpasen). Iedereen die belijdenis van het geloof wil gaan afleggen of dat overweegt is welkom. Ook voor studenten is het mogelijk om deel te nemen, waarna zij in overleg belijdenis kunnen doen in de Bethelkerk of thuisgemeente.

De belijdeniscatechisatie wordt tweewekelijks op maandagavond van 21:00 tot 22:00 uur in de Bethelkerk gegeven door de wijkpredikant ds. Beekman. De eerste avond van seizoen 2023-2024 is op maandag 25 september. Wie belijdeniscatechisatie wil gaan volgen of meer informatie wil, kan contact opnemen met ds. Beekman (Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.).