Bethelkerkgemeente Ede

Kinderoppas

De allerjongsten kunnen gedurende de hele kerkdienst bij de kinderoppas gebracht worden. Deze is verdeeld over twee groepen:

1. Baby’s en peuters zitten in de achterste ruimte. Hier zijn altijd 1 volwassene en 1 tiener om op de kinderen te letten. U kunt uw kind een flesje/bekertje drinken en zo nodig een koekje of fruithapje meegeven. Er zijn evt. een box, kinderstoel en aankleedkussen beschikbaar.
  2. De kinderen van 2 tot 4 jaar kunt u in de grote zaal brengen. Hier zijn eveneens 1 volwassene en 1 tiener aanwezig. De kinderen kunnen vrij spelen. In de kring drinken de kinderen hun zelf meegebrachte drinken en ze krijgen een koekje. Ook wordt er vaak een Bijbelverhaal voorgelezen.

Er is geen kinderoppas tijdens de middagdienst, met uitzondering van bijzondere diensten (bijv. voortzetting Heilig Avondmaal).

CONTACTPERSONEN
Coördinator zondagse activiteiten: